Online? We like it off!

Wij houden van activeren en doen dat het liefst offline. Van een spectaculaire winkelopening tot een activatiespel op straat en van een sample acties tot een costume character tour voor de nieuwste kinderfilm. We like to activate in every single way. Hier 3 ludieke voorbeelden uit het Dutch Moving Media veld!

Hoogvliegers voor Laagblijvers

Voor de Laagblijvers campagne van PLUS die nu door Nederland reist, mochten wij de doelgroep activeren. Hoe dan? Gewoon zo! Op 112 locaties door heel Nederland stonden wij met een levensgrote abri met PLUS branding. Dit waren alleen niet zomaar abri’s, deze abri’s kwamen tot leven. De 2d appels op de poster werden halverwege de abri 3d en daarmee sappig, vol vitamine en grijpbaar. Daar kan geen tv commercial of radio spotje tegenop! Onze Dutch Moving toppers reden van hot naar her om deze campagne op de kaart te zetten. They love to activate! Appeltje eitje dus voor deze hoogvliegers. Lees hier meer over deze campagne!

Harinkies graaien

Heerlijk toch! Lekker uit het knuistje met uitjes en zuur. Omdat het Nederlands Visbureau aan de doelgroep wilde laten zien dat je de uitjes ook kunt vervangen voor quacamole en het zuur voor tomaat, mocht Dutch Moving Media toeren door Nederland met de heerlijkste haringhapjes. Ingrediënten: een chef-kok die alles weet over het neusje van de haring; een mobiel pop up restaurant; Dutch Moving toppers en heel veel haring. Doelgroep: de millenial, geboren tussen 19080 en 2000. Waarom zij? Omdat deze generatie open staat voor alles wat gezond en vernieuwend is. Simpel. Lees hier meer over deze verrukkelijke campagne.

Hittepetits brengen verkoeling

Het is weer voorbij maar is er ook best snel weer: die mooie zomer. Voor de ANWB mocht Dutch Moving Media afgelopen zomer verkoeling brengen aan strandbezoekers. Of liever gezegd: aan de auto’s van strandbezoekers. Zij plaatsten opvallende zonneschermen op de voorruiten van auto’s met tips om je auto cool te houden. We kept it cool, they knew the best. Opvallend, ludiek, activerend. Kom maar weer door met die mooie zomer want we doen dit graag nog een keer. Lees hier meer over deze zonnige campagne